chata

17.07.2009 12:50

Tak mě dnes panička vzala na chatu, kde páníček oslavoval se svýma bývalýma spolužákama úspěšné ukončení VŠ studia. Nejprve jsme se byli ale koupat, musím vám povědět, byla to má premiéra... ale nechtělo se mi:-) Panička do vody nevlezla, ale páníček ano... a i přesto se mu nedařilo mě nalákat... až mi tam hodili aportek, našli klacík a prostě ho hodili do vody... no to bylo k nevydržení a tak jsme do té vody musela nakonec vlézt:-) po prvních tempech jsem to stočila hned ke břehu, zaskočená, cože to dělám v té mokré hmotě:-) ale našel se dalšíklacík a to už jsme do vody skákala s větším zaujetím:-)

No, myslím, že napoprvé jsem to zvládla.

Pak jsme se přesunuli na chatu, kam postupně dorazilo dalších 8 lidiček, pro mě naprosto cizích... ale já jsme ani jednou neštěkla a nezavrčela... panička mě zpočátku držela zkrátka, uvázanou na vodítku, abych se ji nezaběhla za ženichem, když zrovna hárám... ale nakonec mě někdo pustil a já jsme mohla spokojeně pobíhat mezi všemi těmi lidmi... někteří mi občas hodili něco z grilu, ale to moje panička neviděla ráda, tak mi k mé spokojenosti začala sama nabízet různé nedojedky od pusinky:-)

—————

Zpět